Calendar

nov.
14
dj.
2n ESO: Taller “Comença el joc”. Mossos d’Esquadra
nov. 14 tot el dia
  • Es tracta de conscienciar els joves sobre les conseqüències que els seus actes poden tenir, des del punt de la responsabilitat penal, a partir del moment en què tenen 14 anys. El que es pretén és promoure el rol de jove proactiu, que participa en el manteniment de la seguretat del seu entorn, que sap tindre iniciativa i que sap assumir responsabilitats.

 

nov.
18
dl.
2n ESO: Taller “Sortim de festa”. SIAD. Consell Comarcal
nov. 18 tot el dia
  • Els i les adolescents quan surten de festa han de poder gaudir i socialitzar-se però moltes vegades no és així perquè existeixen actituds sexistes, que estan legitimades per una societat que les normalitza i minimitza, que afavoreixen la desigualtat de gènere en aquests espais d’oci i de lleure.

“Sortir de festa” és un taller que pretén oferir una mirada transversal a les dinàmiques que es donen entre els i les adolescents en aquests espais d’oci i de lleure. Reflexionar sobre el que les noies i els noies esperen quan surten de festa, i que s’hi acaben trobant, i analitzar alguns dels aspectes relacionats amb aquests espais d’oci i de lleure des de les campanyes de publicitat fins als espais físics on es desenvolupen les activitats de lleure i d’oci.

 

nov.
20
dc.
2n ESO: Taller “Comença el joc”. Mossos d’Esquadra.
nov. 20 tot el dia
  • Es tracta de conscienciar els joves sobre les conseqüències que els seus actes poden tenir, des del punt de la responsabilitat penal, a partir del moment en què tenen 14 anys. El que es pretén és promoure el rol de jove proactiu, que participa en el manteniment de la seguretat del seu entorn, que sap tindre iniciativa i que sap assumir responsabilitats.
nov.
21
dj.
2n ESO: “la motivació i la frustració” SIAD: Consell Comarcal
nov. 21 tot el dia
  • Amb aquest taller es donaran les eines per conscienciar que els pensaments afecten l’estat d’ànim, i cal poder identificar les emocions -com la frustració- que ens porten a les respostes impulsives, per buscar-ne d’alternatives que siguin més beneficioses, com la motivació.

Objectius:

  • Entendre què és i què indica la frustració.
  • Proporcionar recursos per a fer front a la frustració.
  • Entendre què és la motivació i quins factors l’afavoreixen.
  • Adquirir estratègies i recomanacions per a desenvolupar la creativitat en els infants.
  • Adquirir estratègies per a gestionar la pròpia frustració i la motivació.
  • Desmuntar la creença social que fa que els nens, els nois i els homes se’ls prohibeixi mostrar les emocions.

Expressar i compartir situacions on s’hagin sentit aquestes emocions.

des.
2
dl.
2n ESO: Taller “Comença el joc”. Mossos d’Esquadra
des. 2 tot el dia
  • Es tracta de conscienciar els joves sobre les conseqüències que els seus actes poden tenir, des del punt de la responsabilitat penal, a partir del moment en què tenen 14 anys. El que es pretén és promoure el rol de jove proactiu, que participa en el manteniment de la seguretat del seu entorn, que sap tindre iniciativa i que sap assumir responsabilitats.
des.
9
dl.
2n ESO: Taller “Comença el joc”. Mossos d’Esquadra
des. 9 tot el dia
  • Es tracta de conscienciar els joves sobre les conseqüències que els seus actes poden tenir, des del punt de la responsabilitat penal, a partir del moment en què tenen 14 anys. El que es pretén és promoure el rol de jove proactiu, que participa en el manteniment de la seguretat del seu entorn, que sap tindre iniciativa i que sap assumir responsabilitats.
gen.
15
dc.
2n ESO: Taller “Pantalles i xarxes socials”. Mossos d’Esquadra
gen. 15 tot el dia
  • L’objectiu és informar a l’alumnat sobre el funcionament i els tipus de xarxes socials existents i resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús. Conscienciar-los sobre la importància de no agregar persones desconegudes a la xarxa social. Entendre la responsabilitat de cada persona alhora de penjar una fotografia a Internet. Facilitar consells de seguretat relacionats amb les xarxes socials per tal de dotar d’eines als oients per prevenir qualsevol risc o perill i facilitar contactes d’ajuda i suport.
gen.
16
dj.
2n ESO: “Pantalles i xarxes socials”. Mossos d’Esquadra
gen. 16 tot el dia
  • L’objectiu és informar a l’alumnat sobre el funcionament i els tipus de xarxes socials existents i resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús. Conscienciar-los sobre la importància de no agregar persones desconegudes a la xarxa social. Entendre la responsabilitat de cada persona alhora de penjar una fotografia a Internet. Facilitar consells de seguretat relacionats amb les xarxes socials per tal de dotar d’eines als oients per prevenir qualsevol risc o perill i facilitar contactes d’ajuda i suport.